6 قسمت مهم در سيستم گرمايش

وبلاگ سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي و تهويه

6 قسمت مهم در سيستم گرمايش

6 قسمت مهم در سيستم گرمايش و hvac

سيستم هاي HVAC خانه هاي ما را به طور متقابل گرم و سرد نگه مي دارند. به همين دليل تنها راه براي بهينه نگه داشتن سيستم گرمايش و جريان الكتريكي شما در Plano، TX ، درك قسمت هاي مهم اين واحدهاي اساسي است. اين امر باعث مي شود بدانيد كه چه موقع به خدمات حرفه اي احتياج داريد و اين به شما كمك مي كند تا واحد خود را در شرايط عالي نگه داريد. علاوه بر اين ، به شما كمك مي كند تا از ناراحتي ناشي از خرابي هاي گران قيمت جلوگيري كنيد. در اين راستا ، ما 6 قسمت از سيستم HVAC شما را بررسي خواهيم كرد.

مبدل حرارتي

اين بخشي است كه كوره شما را در خود جاي داده است. اين گرما باعث جذب گرما شده و در گرم كردن هواي داخلي شما هنگام فعال شدن ترموستات كوره ، نقش مهمي را ايفا مي كند. مبدل حرارتي بخش مهمي در هر كوره است و واحدهاي الكتريكي را ادغام مي كند. اين اجزاي سيستم هاي گرمايشي و AC از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر دما ساخته شده اند. آلياژهاي مقاوم در برابر دما به گونه اي ساخته شده اند كه در اثر گرمازدگي مبدل حرارتي را از ترك خوردن متوقف مي كنند. در بعضي از مدلهاي گرمايش و جريان الكتريكي اخير ، مجاري مخصوصي وجود دارد كه باعث مي شود هواي خنك سريعتر به راحتي در خانه شما وارد مبدل حرارتي شود.

ضروري است بدانيد كه نشت در مبدل حرارتي شما بسيار خطرناك است. اين امر به اين دليل است كه آنها مونوكسيد كربن را در فضاهاي زندگي شما ساطع مي كنند. اين تركيب باعث تهوع ، سردرد و حتي مرگ شديدتر مي شود. متأسفانه ، گاز معمولاً بي رنگ و بي بو است و تشخيص آن بسيار سخت است. به همين دليل است كه بايد يك تكنسين در اتاق خواب و آشپزخانه خود ردياب نصب كنيد. زندگي شما و عزيزان بسيار مهم است. يك متخصص داشته باشيد تا بطور دوره اي از سيستم گرمايشي و AC شما بازرسي كند. در تهويه هوا و گرمايش فورت ارزش يك ساعته ، ما بيش از اين براي كمك به آنها آماده هستيم.

محفظه احتراق

از نظر علمي ، اكسيژن بايد براي احتراق كامل وجود داشته باشد. در واحدهاي گرمايشي و AC ما ، محفظه احتراق جايي است كه كوره به سوخت اضافه مي كند و به آن مشعل نيز گفته مي شود. چرخه گرمايش در كوره با مقادير كمي هوا آغاز مي شود و مخلوط گاز وارد محفظه احتراق مي شود. سپس با استفاده از يك چراغ خلباني يا چوب درخشان مخلوط سوخت و گاز مشتعل مي شود. فرآيند سوختن هميشه در يك محيط كنترل شده اتفاق مي افتد با ورود هوا و گاز بيشتر به مشعل.

احتمالاً ممكن است از شما سؤال شود كه تفاوت بين درخشش چوب و چراغ خلبان چيست. دومي يك لوله ريز است كه به طور مداوم مقادير كمي از گاز را به عنوان سوخت براي شعله آزاد مي كند در حالي كه اولي يك سيستم جرقه زني الكترونيكي را در اختيار دارد. مزاياي درخشش چوب اين است كه در حالي كه صاحبان خانه خلباني خلبان مجبور به تكيه كردن آنها هستند ، به طور خودكار آتش مي شوند. در حال حاضر فقط كوره هاي قديمي از نور خلبان استفاده مي كنند و نوعي فناوري منسوخ است.

در تهويه مطبوع و گرمايش فورت ورت يك ساعت ، ما از شما مي خواهيم جايگزين HVAC قديمي در خانه خود شويد زيرا آنها ناكارآمد انرژي هستند. ممكن است شما از مدل جديد HVAC غافلگير شويد كه سوخت غير قابل احتراق و مونوكسيدهاي كربن را بازيابي مي كند و مجدداً آنها را مجدداً مورد استفاده قرار مي دهد كه آنها را بسيار كارآمد و ايمن براي استفاده مي كند. علاوه بر اين ، آنها به كاهش مشكل تشكيل دوده در داخل كوره كمك مي كنند. برخي ديگر در مدار يكپارچه داراي ديودهاي داراي تابش نور هستند كه وقتي مشكلي ايجاد مي شود چرا كه شما را مجبور به تماس با تكنسين HVAC مي كند.

كمپرسور

به آن سيم پيچ كندانسور نيز گفته مي شود و بخشي از پمپ حرارتي در AC است. معمولاً در خارج از خانه قرار دارد. با آزاد كردن گرما در فضاي باز به سرد شدن فضاي داخلي كمك مي كند. كمپرسورها مبرد را در واحد گرمايشي متراكم مي كنند و به جريان هوا كمك مي كنند. پمپ حرارتي به عنوان پنكه اي كه هوا را از سيم پيچ كندانسور مي كند ، گرما را پراكنده مي كند و اجازه مي دهد تا مبرد سريع خنك شود. بهترين راه براي اطمينان از كارآمد بودن مؤلفه ، دور نگه داشتن آوار ، برگ هاي مرده و ساير آلودگي ها از كمپرسور شماست. اين به صرفه جويي در مصرف انرژي و جلوگيري از مشكلات آينده كمك مي كند.

پس از خنك شدن مبرد ، آن را از طريق فويل هاي آلومينيومي به كويل تبخير كننده ارسال مي كند. به ياد داشته باشيد ، هر مشكلي در سيم پيچ كندانسور بايد توسط يك تكنسين واجد شرايط HVAC برطرف شود.

سيم پيچ اواپراتور

اين دستگاه هواي داخلي در AC و بخشي از پمپ حرارتي شماست. اين مؤلفه مبرد را از طريق يك سري نازلها جابجا مي كند تا بتواند سريعتر به گاز تبديل شود. اين فرايند به جذب گرما به خانه شما كمك مي كند و از اين طريق دماي كلي خانه شما كاهش مي يابد.

فن هاي گرمايشي و جريان برق شما با خنك كردن هواي گرم خانه و بالاي كويل هاي تبخير كننده باعث سرد شدن هوا مي شوند و باعث خنك شدن بيشتر مي شوند. پس از فرآيند ، مبرد مجبور به بازگشت به كمپرسور مي شود كه چرخه دوباره از آن شروع مي شود.

علاوه بر اين ، سيم پيچ هاي تبخير كننده به از بين بردن رطوبت خانه شما كمك مي كنند. هنگامي كه هواي گرم با سيم پيچ تبخير كننده هوا در تماس باشد ، آن را متراكم مي كند. اين به طور قابل توجهي رطوبت خانه شما را كاهش مي دهد و اين به صرفه جويي در مصرف انرژي در طول تابستان كمك مي كند.

هميشه به ياد داشته باشيد ، اين قسمت ها مستعد آسيب هستند. بعضي اوقات ممكن است در بين بسياري از مشكلات ديگر نشت مبرد وجود داشته باشد. محتاطانه است كه يك تكنسين HVAC به طور منظم از اين مؤلفه بازديد كند تا از كار در شرايط بهينه اطمينان حاصل كند.

ترموستات

اين مؤلفه داراي سنسوري است كه به طور خودكار سيستم بخاري و AC شما را روشن يا خاموش مي كند. اين سيمها را در اتصال خود به HVAC يكپارچه مي كند. بيشتر در مركز خانه واقع شده است. به ياد داشته باشيد كه آن را به دور از پيش نويس ها و مناطق پر آب و تاب نصب كنيد.

سيستم هاي HVAC وجود دارد كه بيش از يك ترموستات دارند. اين تكنيك به آنها امكان مي دهد با خنك كردن يا گرم كردن فقط مناطقي كه در خانه اشغال مي شوند ، در مصرف انرژي صرفه جويي كنند.

آخرين روند HVAC استفاده از ترموستات قابل برنامه ريزي است. صاحب خانه مي تواند اين مؤلفه را تنظيم كند تا مطابق مسيريابي خود ، دما را به طور خودكار تغيير دهد. آنها نسبت به نمونه هاي سنتي از نظر انرژي كارآمد تر هستند.

خدمات حرفه اي HVAC را دريافت كنيد

آيا شما در شركت تهويه به دنبال خدمات حرفه اي تهويه مطبوع هستيد؟ بيشتر از اين نگران نباشيد زيرا تهويه هوا و گرمايش يك ساعته تمام نيازهاي HVAC شما يك فروشگاه است. تكنسين هاي دستي ما براي انجام هر كار مرتبط با HVAC داراي مهارت هاي هنري فوق العاده اي هستند. ما در تعمير ، نگهداري و نصب HVAC تخصص داريم. ما يك تيم پاسخ سريع و يك ميز مشتري 24/7 براي كمك به شما در تعميرات اضطراري داريم. شهرت ما قابل توجه است و ما سالها تجربه در ارائه اين خدمات داريم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.